لیست اینفلوئنسرهای ایرانی

لیست اینفلوئنسرهای ایرانی + قیمت تبلیغات

اینفلوئنسر اینستاگرام کیست ؟!

اینفلوئنسر اینستاگرام به افرادی گفته میشود که فعالیت خود، شامل تولید محتوا، پیاده سازی استراتژی برای جذب مخاطب و تعداد مخاطبین فعال را در اینستاگرام را داشته باشد و به این صورت بتواند اطلاعات مورد نیاز خود را به صورت سازماندهی شده در اخیار آنها قرار دهند.

این در صورتی است که آنها می توانستند از سایر شبکه های اجتماعی برای انجام چنین کارهایی استفاده کنند. دلیل استفاده عمده از اینستاگرام در سراسر دنیا این است که اینستاگرام در بین سایر رسانه های اجتماعی دارای بالاترین نرخ مشارکت است و همین باعث نزدیک تر شدن شما و مخاطبان و از طرفی افزایش تاثیرگذاری شما خواهد شد. در این میان برآیندهای انجام شده نشان دهنده این است که میکرو اینفلوئنسر ها دارای تاثیر بسیار زیادی هستند و گاهاً تاثیر آنها از سلبریتی ها و ماکرو اینفلوئنسر ها بیشتر است.

بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی

بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی

بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی را از جنبه های مختلف می تواند مورد نقد و بررسی قرار داد، اما از آنجایی که بخش عمده محتوای تولید شده این افراد به شخصیتشان بازمیگردد؛

  • محمد معماریان (mohamadmemarian@) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای ۵۵۰ هزار فالوور
  • مهدی محمودی (_mehdi_7@) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای ۶۰۳ هزار فالوور
  • شبنم شاهرخی (shabnamshahrokhi@) با تولید محتوا در قالب سبک زندگی، دارای ۶۳۶ هزار فالوور
  • (shabnamiofficial@) با تولید محتوا در قالب سبک زندگی، دارای ۶۹۷ هزار فالوور
  • ماهی مائده (mahimaedeh@) با تولید محتوا در قالب سبک زندگی، دارای ۷۲۸ هزار فالوور
  • ملینا تاج (melinataj@) با تولید محتوا در قالب نکات آرایشی و زیبایی، دارای ۷۳۰ هزار فالوور
  • پانیذ (panizesmaili7276@) با تولید محتوا در قالب سبک زندگی کودکان، دارای ۷۶۰ هزار فالوور
  • مهیار حسن (mahyarhassan@) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای ۸۰۳ هزار فالوور
  • صدف بیوتی (sadaf_beauty_dairy@) با تولید محتوا در قالب سبک زندگی، دارای ۸۸۲ هزار فالوور
  • نگین عابد زاده (negin_abedzade @) با تولید محتوا در قالب سبک زندگی، دارای ۹۶۴ هزار فالوور
  • حاج احسان (texasbax @) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای ۱ میلیون فالوور
  • علی صبوری (saburi_ali @) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای ۱.۱ میلیون فالوور
  • جواد خواجوی (javadkhaajavi @) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای ۱.۲ میلیون فالوور
  • صدف بیوتی (sadaf_beauty @) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای ۱.۷ میلیون فالوور
  • محسن ایزی (iz.mohsen @) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای ۲ میلیون فالوور
  • عرفان علیرضایی (erfanalirezaei @) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای ۲.۱ میلیون فالوور
  • محمدامین کریم‌ پور (mohamadaminkarimpor @) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای ۳.۱ میلیون فالوور

قیمت تبلیغات رایج اینفلوئنسرها

قیمت اینفلوئنسرها به گزینه های مختلف بستگی دارد  در ادامه این قسمت قصد داریم تا قیمت تبلیغات اینفلوئنسر ها را به صورت تقریبی  در اختیار شما قرار دهیم:

  • میکرو اینفلوئنسر با تعداد فالوور بین ۱۰ هزار نفر تا ۵۰ هزار نفر: شاید تبلیغات شما در این دسته بندی کمتر دیده شوند، اما تاثیر بالای این گروه می تواند بسیار به نفع شما باشد. قیمت بین ۵۰ هزارتومان تا ۳ میلیون تومان
  • اینفالوئنسر های رده میانی: این افراد بین ۵۰ هزار تا ۳۰۰ هزار فالوور دارند، تاثیر تبلیغات این افراد معمولا خوب است و استفاده زیادی برای کسب و کارها دارند. قیمت تبلیغات بین ۳۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان
  • ماکرو اینفلوئنسرها: تعداد بالای فالوور این افراد باعث می شود که در همه زمینه ای تبلیغات قبول کنند و طبیعتا بازخورد خوبی هم دارند. قیمت تبلیغات این افراد بین ۳ میلیون تا ۱۲ میلیون تومان است.

 

روش‌های کسب درآمد اینفلوئنسرها در اینستاگرام

اینفلوئنسرها در اینستاگرام می‌توانند از روش‌های مختلف از جمله تولید ویدیو ، عکس ، استوری و سلفی، استوری بنر و سایر روش‌ها خلاقانه تبلیغ کنند. بعضی از آنها از طریق پادکست و ساختن مجموعه‌هایی برای IGTV هم شروع به کسب درآمد کرده‌اند. پس با استفاده از انواع اشکال محتوا می‌توان تبلیغات کرد. اما در میان این روش‌ها، اغلب ویدیوها هزینه بیشتری دارند. چرا که از نظر تولید محتوا پیچیده‌ترند و نیازمند سناریوی مفصل‌تری هستند. تبلیغات به صورت عکس و کپشن در هر صفحه به نسبت میزان فالوور و اینگیجمنت کمی ارزان‌تر است و بعد از آن محتوای منتشر شده در استوری بر حسب تعداد آن باز هم ارزان‌تر از پست محاسبه می‌شود.

 

 

لیست اینفلوئنسرهای ایرانی + قیمت تبلیغات

 

 

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

۰۲

شهریور
استارت آپ, طراحی اپلیکیشن

انواع اپلیکیشن ها و زمینه های مختلف استفاده از اپلیکیشن

  حتما شما هم تعداد زیادی از انواع اپلیکیشن ها را بر روی گوشی موبایل یا تبلت تان نصب کرده اید. حقیقتا استفاده از این برنامه ها زندگی روزمره ما را بسیار ساده کرده اند و کنار گذاشتن آن ها […]

۲۶

مرداد
تجارت

کتاب تمرینات پایتون

توضیحات کتاب تمرینات پایتون یا Practices of the Python Pro در واقع به حل چالش‌های بزرگ در زبان برنامه‌نویسی پایتون می‌پردازد. در واقع در این کتاب ۲۵۰ صفحه‌ای که از ۴ فصل تشکیل شده است به بیان برخی از مشکلات[…]

۰۹

مرداد
تجارت

برندسازی از اینستاگرام

  این شبکه اجتماعی پرمخاطب و محبوب که در مدت خیلی کمی توانست رقبای خودش را پشت سر بگذارد؛ خیلی حائز اهمیت است. رسانه‌ای که بی‌ شک این روزها همه صاحبان کسب و کار تولیدی، بازرگانی و خدماتی در هر[…]