لیست اینفلوئنسرهای ایرانی

لیست اینفلوئنسرهای ایرانی + قیمت تبلیغات

اینفلوئنسر اینستاگرام کیست ؟!

اینفلوئنسر اینستاگرام به افرادی گفته میشود که فعالیت خود، شامل تولید محتوا، پیاده سازی استراتژی برای جذب مخاطب و تعداد مخاطبین فعال را در اینستاگرام را داشته باشد و به این صورت بتواند اطلاعات مورد نیاز خود را به صورت سازماندهی شده در اخیار آنها قرار دهند.

این در صورتی است که آنها می توانستند از سایر شبکه های اجتماعی برای انجام چنین کارهایی استفاده کنند. دلیل استفاده عمده از اینستاگرام در سراسر دنیا این است که اینستاگرام در بین سایر رسانه های اجتماعی دارای بالاترین نرخ مشارکت است و همین باعث نزدیک تر شدن شما و مخاطبان و از طرفی افزایش تاثیرگذاری شما خواهد شد. در این میان برآیندهای انجام شده نشان دهنده این است که میکرو اینفلوئنسر ها دارای تاثیر بسیار زیادی هستند و گاهاً تاثیر آنها از سلبریتی ها و ماکرو اینفلوئنسر ها بیشتر است.

بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی

بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی

بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی را از جنبه های مختلف می تواند مورد نقد و بررسی قرار داد، اما از آنجایی که بخش عمده محتوای تولید شده این افراد به شخصیتشان بازمیگردد؛

  • محمد معماریان (mohamadmemarian@) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای ۵۵۰ هزار فالوور
  • مهدی محمودی (_mehdi_7@) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای ۶۰۳ هزار فالوور
  • شبنم شاهرخی (shabnamshahrokhi@) با تولید محتوا در قالب سبک زندگی، دارای ۶۳۶ هزار فالوور
  • (shabnamiofficial@) با تولید محتوا در قالب سبک زندگی، دارای ۶۹۷ هزار فالوور
  • ماهی مائده (mahimaedeh@) با تولید محتوا در قالب سبک زندگی، دارای ۷۲۸ هزار فالوور
  • ملینا تاج (melinataj@) با تولید محتوا در قالب نکات آرایشی و زیبایی، دارای ۷۳۰ هزار فالوور
  • پانیذ (panizesmaili7276@) با تولید محتوا در قالب سبک زندگی کودکان، دارای ۷۶۰ هزار فالوور
  • مهیار حسن (mahyarhassan@) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای ۸۰۳ هزار فالوور
  • صدف بیوتی (sadaf_beauty_dairy@) با تولید محتوا در قالب سبک زندگی، دارای ۸۸۲ هزار فالوور
  • نگین عابد زاده (negin_abedzade @) با تولید محتوا در قالب سبک زندگی، دارای ۹۶۴ هزار فالوور
  • حاج احسان (texasbax @) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای ۱ میلیون فالوور
  • علی صبوری (saburi_ali @) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای ۱.۱ میلیون فالوور
  • جواد خواجوی (javadkhaajavi @) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای ۱.۲ میلیون فالوور
  • صدف بیوتی (sadaf_beauty @) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای ۱.۷ میلیون فالوور
  • محسن ایزی (iz.mohsen @) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای ۲ میلیون فالوور
  • عرفان علیرضایی (erfanalirezaei @) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای ۲.۱ میلیون فالوور
  • محمدامین کریم‌ پور (mohamadaminkarimpor @) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای ۳.۱ میلیون فالوور

قیمت تبلیغات رایج اینفلوئنسرها

قیمت اینفلوئنسرها به گزینه های مختلف بستگی دارد  در ادامه این قسمت قصد داریم تا قیمت تبلیغات اینفلوئنسر ها را به صورت تقریبی  در اختیار شما قرار دهیم:

  • میکرو اینفلوئنسر با تعداد فالوور بین ۱۰ هزار نفر تا ۵۰ هزار نفر: شاید تبلیغات شما در این دسته بندی کمتر دیده شوند، اما تاثیر بالای این گروه می تواند بسیار به نفع شما باشد. قیمت بین ۵۰ هزارتومان تا ۳ میلیون تومان
  • اینفالوئنسر های رده میانی: این افراد بین ۵۰ هزار تا ۳۰۰ هزار فالوور دارند، تاثیر تبلیغات این افراد معمولا خوب است و استفاده زیادی برای کسب و کارها دارند. قیمت تبلیغات بین ۳۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان
  • ماکرو اینفلوئنسرها: تعداد بالای فالوور این افراد باعث می شود که در همه زمینه ای تبلیغات قبول کنند و طبیعتا بازخورد خوبی هم دارند. قیمت تبلیغات این افراد بین ۳ میلیون تا ۱۲ میلیون تومان است.

 

 

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

۲۵

اردیبهشت
برنامه نویسی وب, طراحی سایت

مراحل اخذ نماد اعتماد الکترونیکی

  نماد اعتماد الکترونیکی به‌عنوان مجوزی برای کسب‌و‌کارهای اینترنتی است و فروشگاه‌های اینترنتی برای قانونی کردن فعالیت‌های خود حتما باید نسبت به اخذ آن اقدام کنند. نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌ای است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر داده می‌شود. فروشگاه‌های اینترنتی سایت‌هایی هستند که شرح مختصری از کالا یا خدمات خود را […]

۲۴

اردیبهشت
برنامه نویسی وب, طراحی سایت, وردپرس

ایجاد محصول در ووکامرس

  زمانی که ووکامرس به طور کامل راه‌اندازی و پیکربندی شد (پیکربندی را در بخش نصب و راه‌اندازی ووکامرس توضیح دادیم)، نوبت به روش‌های ایجاد محصول در ووکامرس می‌رسد. به نظر شما کار راحتی است؟ هم راحت و هم سخت! البته سختی از جهت تنظیمات خاصی که قرار است برایش در نظر گرفته شود. گزینه‌ای به نام[…]