چند نکته برای افزایش فالور در اینستاگرام

اگر تازه شروع به استفاده از برنامه Instagram کرده اید، از اینکه  پست (عکس و فیلم) میگذارید ولی تعداد کمی لایک می خورند ، دلسرد نشوید؛ شما میتوانید با ابتکار عمل و فوایدی که شبکه ی اجتماعی اینستاگرام برای شما دارد در زمینه کار خود موفق بشوید.

این مقاله به شما کمک می کند که چگونه فالور های خود را افزایش داده و ارتباط خوبی با آن ها برقرار کنید.

در ادامه چند روشی که باعث افزایش فالوهای اینستاگرام می شود را معرفی میکنم.

۱- فراموش نکنید که تعامل باید هدف اصلی شما قرار بگیرد.

۲- روش اول افزایش فالوور ، استفاده از هشتگ های شناخته شده می باشد. مانند: #instafollow, #l4l (Like for like), #FF (Follow Friday), #tagforlikes , #followback یا #لایک_کن، #لایک_بک یا #فالو_بک که میتوانند در افزایش لایک ها و ممبرهای پبج شما کمک کنند.

۳- عکس های مربوط به مخاطبینتان را لایک کنید. شما با استفاده از این استراتژی میتوانید در ازای هر ۱۰۰ عدد لایک ۶٫۱ فالوور دریافت کنید. برگزاری مسابقه یا چالش در اینستا. یکی از ساده ترین راه های انجام این کار ، این است که یک عکس پست کنید و از مخاطبان خود بخواهید تا با لایک کردن پست وارد مسابقه شوند.

۴- حساب اینستگرام (instageram account) خود را در پروفایل و شبکه های اجتماعی دیگر معرفی کنید. به مردم بگویید که با فالو کردن شما به چه چیزی میرسند (مثل عکس های پشت صحنه فلان فیلم، دوربین های مخفی، کوپن های تخفیف و …).

۵- عکس های مخاطبان خود رو لایک کرد و کامنت بگذارید. این یکی از طبیعی ترین روش ها برای افزایش فالوور است.

۶- از هشتگ های محبوب استفاده کرده تا عکس های شما در جستجو پیدا شوند. برخی از محبوب ترین هشتگ ها عبارتند از: #photooftheday, #love, #instafood و #tbt.

۷- عکس خود را بین ساعات ۲ تا ۵ صبح ارسال کنید. تحقیقات نشان می دهد که بهترین زمان برای پست عکس، این تایم می باشد.

۸- دنبال کسایی که از هشتگهای معروف استفاده می کنند بگردید مثل #likeforlike یا #followme. اکثرا شما رو فالو خواهند کرد.

۹- به یاد داشته باشید که کیفیت همیشه بهتر از کمیت است. حساب کاربری خودتان را از اول ویرایش کنید و بهترین عکس ها را قرار داده و بقیه را پاک کنید. هیچ کس نمیخواد پیجی را فالو کند که هزاران عکس غذا یا عکس های یهویی دارد.

۱۰- از افکت عکس mayfair استفاده کنید. با توجه گزارش شرکت اینستاگرام، این فیلتر جزء تاثیرگذارترین افکت های بازاریاب ها است.

با نکات بیشتر برای افزایش فالور در اینستاگرام با پلاتین همراه باشید.

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

۲۰

مهر
برنامه نویسی, طراحی اپلیکیشن

تفاوت React Js با React Native

شرکت پلاتین ، با مقاله ای دیگر در خدمت شما می باشد. در این مقاله ، شرکت پلاتین ، قصد دارد تفاوت بین React Js با React Native را بررسی کند. مقاله را با معرفی React Js و React Native شروع می کنیم. برنامه نویسان توسعه موبایل همواره به دنبال راه و روش هایی برای توسعه و […]

۰۹

مهر
لوگو

طراحی لوگو ، آرم ، نشان

نمادها در طراحی لوگو : شرکت پلاتین ، با مقاله ای در مورد طراحی لوگو در خدمت شما می باشد. امروزه بیشتر از هر زمانی ، از علائم در جایگزینی و پر محتوا کردن علائم محدود الفبایی (یعنی حروف) استفاده می شود.این علائم، نظیر نشانه ها ، آرم و لوگو یا علائم تصویری موجود در ایستگاه های[…]