استودیو طراحی و برنامه نویسی پلاتین ارائه دهنده خدمات طراحی لوگو در تبریز می باشد ؛ شما میتوانید با بررسی تعرفه طراحی لوگو در این برگه به انتخاب پیکیج مربوطه اقدام نمایید و طراحی لوگو خود را به ما بسپارید
لوگو یک نشانه گرافیکی می باشد که می تواند در حالت های مختلف طراحی گردد.یک لوگو معرفی کننده یک شرکت یا خدمات خاصی است که به طبع باعث شناخته تر شدن محصول یا نام شرکتی در بین مردم می شود. امروزه نام رایج دیگر لوگو در میان مردم نشان واره یا نامواره است .لوگو مشخصه ی اصلی یک برند است که اگر طراحی زیبا در آن صورت گیرد باعث جذابیت و محبوبیت بیشتری در بین مردم می شود.
انواع لوگو
طراحی لوگو می تواند براساس نوشته ها یا آیکن ها و نمادهای خاصی صورت گیردکه به طور کلی لوگو بر سه نوع قابل دسته بندی است :
ایده پردازی و خلاقیت : یده پردازی خلاق در طراحی لوگو مهم ترین عاملی است که شما را نسبت به رقبایتان متمایز میکند .
تاثیر در اولین نگاه : لوگو شما باید به نحوی انجام شود تا با اولین نگاه در ذهن مخاطب ثبت شود . این امر شامل انجام اصولی است که ما متخصص آن هستیم .
طراحی مدرن : طراحی و اجرای لوگو شما بصورت دستی و بهینه سازی آن در قوی ترین نرم افزار های کامپیوتری .
داشتن مفهوم : گاهی نمادی در طراحی لوگو با آن حرفه کاملا بی ارتباط است اما مطمئنن مفهومی را می رساند . مانند لوگو نایک
سادگی : مهم ترین اصل در طراحی لوگو سادگی آن است ، هر چه طرح شما ساده تر باشد لوگو شما اصولی تر خواهد بود .
جذابیت : مطمئن باشید طرح های جذاب بسیار موفق تر از طرح های “صرفا دارای مفهوم” خواهند بود . لطفا نمونه کارهای ما را مشاهده نمائید.
انعطاف پذیری : منظور از انعطاف پذیری این است که باید در نظر گرفته شود طرح لوگو شما در تمامی امور مختلف گرافیکی و تبلیغاتی قابلیت اجرا شدن را داشته باشد .
قابلیت تک رنگ شدن: لوگو های چند رنگ باید به نحوی طراحی شوند که در صورت اجرای تک رنگ هویت خود را از دست ندهند و از نظر تشخیص با طرح رنگی خود تفاوتی نداشته باشند .
رنگ بندی متناسب: رنگ آمیزی در طراحی لوگو بسیار مهم است و باید متناسب با آن فعالیت باشد چرا که رنگ ها میتوانند حس های متفاوتی را به مخاطب منتقل کنند .
پکیج سازمانی
-
طراحی کانسپت لوگو : ۵ اتود
-
طراحی لوگوتایپ: ۴ اتود
-
تعداد ویرایش : ۵
-
تعیین رنگ های سازمانی
-
جلسه ریبریفینگ
-
طراحی لوگوتایپ زبان دوم
-
طراحی لوگو موشن
-
جلسه ریبریفینگ
-
انتخاب فونت های سازمانی
-
رصد و آنالیز مشتری های مرتبط
-
طراحی ست ادری کامل
-
کتابچه هویت بصری برند
-
طراحی قالب پست و استوری
-
طراحی آیکون های سازمانی