اخبار فوری ارز‌های دیجیتال

اتریوم شبکه آزمایشی هاردفورک شانگهای را راه‌اندازی کرد

بنیاد اتریوم، روز جمعه در توییتی از راه‌اندازی شبکه آزمایشی هاردفورک شانگهای به نام «شاندونگ» خبر داد. توسعه‌دهندگان اتریوم از این شبکه برای آزمایش و بهینه‌سازی پیشنهادهای بهبود اتریوم استفاده خواهند تا در نهایت تعداد به‌روزرسانی‌های منتخب برای انتشار در هاردفورک شانگهای کاهش یابد. توسعه‌دهندگان اتریوم پیش از این تأیید کرده بودند که به‌روزرسانی شانگهای حداکثر تا سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور ۱۴۰۲) راه‌اندازی خواهد شد؛ اگرچه هنوز بر سر یک جدول زمانی مشخص به توافق نرسیده‌اند.

پیش‌بینی عجیب از قیمت اتریوم / مرزها می‌شکند؟ - خبرآنلاین

ریپل آزمایش سایدچین سازگار با اتریوم خود را آغاز کرد

ریپل‌ایکس روز دوشنبه اعلام کرد که شرکت نرم‌افزاری بلاک چین «پیِرسیست» یک سایدچین سازگار با اتریوم را بر شبکه ریپل لجر (XRPL) راه‌اندازی کرده است. این بدان معناست که سایدچین سازگار با اتریوم ریپل اکنون فعال است، اما هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد. همچنین، برای کسانی که به‌دنبال جابه‌جایی دارایی‌های میان سایدچین ریپل لجر و شبکه اصلی هستند، یک پل نیز راه‌اندازی شده است. مایوخا وداری، مهندس نرم‌افزار ریپل، در پاسخ به این پرسش که چرا شبکه اصلی ریپل لجر با ماشین مجازی اتریوم سازگار نشده است، توضیح داد که این کار می‌تواند کارایی، مقیاس‌پذیری و امنیت آن را تضعیف کند.

ریپل آزمایش سایدچین سازگار با اتریوم خود را آغاز کرد

طرح جدید توسعه‌دهندگان ترا برای تخصیص ۹۵ میلیون واحد لونا

در روز دوشنبه، توسعه‌دهندگان اکوسیستم ترا (شامل لونا کلاسیک، USTC و لونا ۲) یک برنامه اصلاح‌شده‌ را برای تخصیص ۹۵ میلیون واحد لونا (معادل ۲۴۸ میلیون دلار) پیشنهاد کردند. طبق گفته اکوسیستم ترا، این برنامه جدید برای ایجاد انگیزه در زمینه توسعه اکوسیستم ترا و رفع مشکلات برنامه قبلی طرح شده است. در برنامه جدید، پاداش استخراج توسعه‌دهندگان از ۸۰ میلیون لونا به ۲۰ میلیون لونا کاهش خواهش یافت و در عوض، ۵۰ میلیون لونا به پاداش استخراج نقدینگی اختصاص خواهد یافت. نهایتا، ۲۰ میلیون لونا به‌عنوان کمک‌هزینه به توسعه‌دهندگان اختصاص خواهد یافت و ۵ میلیون لونا نیز به کاربران اهدا خواهد شد.

طرح جدید توسعه‌دهندگان ترا برای تخصیص ۹۵ میلیون واحد لونا

شرکت ماراتن دیجیتال با مدیرعامل سابق خود به توافقی ۲۴ میلیون دلاری رسید

شرکت استخراج بیت کوین ماراتن دیجیتال هولدینگز (Marathon Digital Holdings) به توافقی ۲۴ میلیون دلاری با مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره سابق خود دست یافته و با پرداخت این مبلغ به اوکاموتو این پرونده بسته خواهد شد. طبق گزارش‌ها، این شرکت در هفته گذشته با مریک اوکاموتو قراردادی منعقد کرده و تسویه حساب انجام داده است. گفتنی است که او در بهار سال گذشته از سمت مدیرعاملی و ریاست هیئت‌مدیره این شرکت کنار رفت و فرد تیل در هر ۲ سمت جایگزین او شد.

شرکت ماراتن دیجیتال با مدیرعامل سابق خود به توافقی ۲۴ میلیون دلاری رسید

میزان نوسان قیمتی بیت کوین به کمترین حد خود در ۲ سال اخیر رسیده است

بر اساس داده‌های پلتفرم کایکو (Kaiko)، برای اولین بار در طی ۲ سال اخیر، نوسان قیمتی ۲۰ روزه بیت کوین تا حدی کاهش یافته و با میزان نوسان شاخص بورسی نزدک ۱۰۰ (Nasdaq100) برابر شده است. این در حالی است که از آغاز ماه سپتامبر (اواسط شهریور)، قیمت بیت کوین تقریباً ثابت مانده است اما در همین مدت شاخص نزدک ۱۰۰ و اس‌اند‌پی ۵۰۰ (S&P500) به ترتیب ۱۳ درصد و ۱۰ درصد کاهش یافته‌اند.

میزان نوسان قیمتی بیت کوین به کمترین حد خود در ۲ سال اخیر رسیده است

مانگو مارکتس طرحی را برای بازپرداخت وجوه مسروقه قربانیان حمله هکری ارائه داد

مانگو مارکتس (Mango Markets) طرحی را برای بازپرداخت سرمایه‌های به سرقت رفته از کاربران با توکن‌های گوناگون ارائه داده است. این پلتفرم از تصاویر مربوط به موجودی حساب کاربران، در زمان یک ساعت قبل از اولین واریزی هکر استفاده خواهد کرد. مانگو مارکتس این طرح را صبح امروز در دیسکورد ارائه کرده است و سازمان غیرمتمرکز خودگردان (DAO) مانگو مارکتس ۷۲ ساعت فرصت خواهد داشت تا درباره این طرح رأی‌گیری کند.

مانگو مارکتس طرحی را برای بازپرداخت وجوه مسروقه قربانیان حمله هکری ارائه داد

رپر معروف ۶۰۰ هزار دلار بیت کوین را در شرط‌بندی روی مسابقات فوتبال از دست داد

اوبری دریک گراهام، رپر، خواننده و بازیگر کانادایی که بیشتر با نام دریک (Drake) شناخته می‌شود؛ در روز یکشنبه، کمی بیش از ۶۰۰ هزار دلار بیت کوین را به‌دلیل شرط‌بندی بر روی ۲ مسابقه فوتبال مهم از دست داد. او ۶۰۰ هزار دلار بیت کوین روی برد تیم فوتبال آرسنال در برابر لیدز یونایتد در لیگ انگلستان و برد بارسلونا در مقابل رئال مادرید در دیدار ال کلاسیکو اسپانیا شرط بسته بود. هر چند آرسنال موفق شد لیدز یونایتد را شکست دهد؛ اما از بخت بد دریک، رئال مادرید با پیروزی ۳ بر ۱ در برابر بارسلونا زیان سنگینی به این رپر کانادایی تحمیل کرد. گفتنی است که در صورت برنده شدن شرط دریک، او سودی ۲.۸ میلیون دلاری کسب می‌کرد.

رپر معروف ۶۰۰ هزار دلار بیت کوین را در شرط‌بندی روی مسابقات فوتبال از دست داد

افزایش بیش از ۷۱ درصدی بهای توکن بومی صرافی هوبی در یک ماه گذشته

صرافی هوبی گلوبال (Huobi Global) پس از آنکه شاهد ورود جاستین سان، بنیان‌گذار ترون به عنوان مشاور این صرافی ارزهای دیجیتال، شاهد افزایشی بیش از ۷۱ درصدی بهای هوبی توکن (HT) خود طی ۳۰ روز گذشته بوده است. طبق داده‌های کریپتو اسلیت، بهای این توکن در یک هفته اخیر، یعنی از زمان معرفی سان به‌عنوان مشاور صرافی بیش از ۵۱ درصد افزایش یافته است. گفتنی است که در همین برهه زمانی یک ماه گذشته، بهای توکن هوبی در روز ۲ اکتبر (۱۰ مهر) تا کف قیمتی ۳.۸۴ دلار عقب نشینی کرده بود، اما پس از معرفی جاستین سان، بهای این توکن در روز ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر) تا اوج ۸.۱۴ دلار پیشروی کرد. گفتنی است که این افزایش قیمت انفجاری، تا حد زیادی ناشی از ادعای وو بلاک چین درباره نقش جاستین سان به‌عنوان مالک جدید این صرافی است.

default-image

خبرگزاری رویترز اتهامات جدیدی علیه بایننس در آمریکا و بریتانیا مطرح کرد

خبرگزاری رویترز در گزارش جدیدی که امروز منتشر کرد، مدعی شده است که صرافی ارزهای دیجیتال بایننس تحقیقات رگولاتورهای مالی بریتانیا و ایالات متحده را به صورت آگاهانه منحرف کرده و مانع بررسی ناظران شده است. با این حال، ساعاتی بعد، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس گزارش رویترز را رد کرد. او به‌طور مشخص۷ اتهامات مربوط به بایننس در مورد ایالات متحده پاسخ داد و به وضوح گزارش رویترز در این باره را رد کرد. با این حال، ژائو هیچ واکنشی به اتهامات رویترز درباره اقدامات بایننس در بریتانیا نشان نداد.

خبرگزاری رویترز اتهامات جدیدی علیه بایننس در آمریکا و بریتانیا مطرح کرد

مقامات تگزاس: صرافی FTX تا زمان انجام تحقیقات نمی‌تواند دارایی‌های شرکت وویجر دیجیتال را خریداری کند

تنظیم‌کننده‌های مالی و دادستان کل تگزاس می‌خواهند از خرید دارایی‌های شرکت وویجر دیجیتال (Voyager Digital) توسط صرافی ارزهای دیجیتال اف‌تی‌ایکس (FTX) جلوگیری کنند، زیرا به نظر می‌رسد که این صرافی با قوانین اوراق بهادار و انتقال پول مطابقت ندارد. جوزف جیسون روتوندا، مدیر بخش اجرایی هیئت اوراق بهادار ایالت تگزاس اعلام کرد که شاخه آمریکایی صرافی ‌اف‌تی‌ایکس نباید مجاز به خرید دارایی‌های بدهکار باشد، مگر اینکه کمیسیونر اوراق بهادار فرصتی برای انجام تحقیقات و تعیین انطباق این صرافی با قوانین اوراق بهادار این ایالت داشته باشد. روتوندا همچنین گفته است که صرافی FTX برخلاف اعلام خود درباره عدم پذیرش کاربران آمریکایی در بخش کشت سود خود، این ناظر تگزاسی توانسته است که یک حساب کاربری در این صرافی ایجاد کند

مقامات تگزاس: صرافی FTX تا زمان انجام تحقیقات نمی‌تواند دارایی‌های شرکت وویجر دیجیتال را خریداری کند

آلمان در رتبه نخست مطلوب‌ترین شرایط اقتصادی برای ارزهای دیجیتال قرار گرفت

گزارش جدید کوین کلاب (Coincub) نشان می‌دهد که در ۳ ماهه سوم ۲۰۲۲، آلمان در رتبه اول مطلوب‌ترین شرایط اقتصادی برای ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. آمریکا در ۳ ماهه پیشین، به همراه آلمان به صورت مشترک در رتبه نخست این رده‌بندی قرار داشت، اما اکنون تا جایگاه هفتم سقوط کرده است. در این رده‌بندی، عوامل گوناگونی همچون چشم‌انداز مطلوب صنعت ارزهای دیجیتال، مقررات شفاف مالیات بر ارزهای دیجیتال و ارتباطات نظارتی شفاف این حوزه در نظر گرفته شده است.

آلمان در رتبه نخست مطلوب‌ترین شرایط اقتصادی برای ارزهای دیجیتال قرار گرفت

دادستان‌های کره جنوبی به‌دنبال خرید ابزارهای جدید برای رهگیری تراکنش‌های ارزهای دیجیتال است

دفتر دادستانی عالی جمهوری کره (SPO) اعلام کرده است که آماده خرید نرم‌افزار رهگیری است که به این نهاد اجازه می‌دهد تا تراکنش‌های ارزهای دیجیتال را برای تحقیق در پرونده‌های مربوط به ارزهای دیجیتال، تحت نظارت قرار دهد. این نهاد به دنبال خرید یک نرم‌افزار رهگیری جدید است که قادر به نظارت بی‌درنگ تراکنش‌های ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین است.

این نهاد می‌گوید که قصد دارد برای توسعه و به دست آوردن ابزارهای رهگیری ارزهای دیجیتال، هزینه کند. دفتر دادستانی عالی کره جنوبی همچنین مدعی شده است که از این راهکار نوآورانه برای سرکوب پولشویی، معاملات مواد مخدر مبتنی بر ارزهای دیجیتال و معاملات پرمیوم کیمچی استفاده خواهد کرد.

دادستان‌های کره جنوبی به‌دنبال خرید ابزارهای جدید برای رهگیری تراکنش‌های ارزهای دیجیتال است

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

تکنولوژی های استفاده شده در netflix | Netflix TechStack

۱۴

آذر
react, SWIFT, The best startup, اخبار, استارت اپ, بازاریابی, بازاریابی محتوا, تجارت, تحقیقات بازار, جاوا اسکریپت, طراحی اپلیکیشن

تکنولوژی های استفاده شده در netflix | Netflix TechStack

در این مقاله قصد داریم تکنولوژی های مورد استفاده در Netflix رو براتون شهر بدیم . پس ادامه مطلب رو دنبال کنید 🙂 Tech stack یا پشته فناوری به مجموعه‌ای از فناوری‌ها، زبان‌ها، ابزارها و سرویس‌هایی اشاره دارد که در […]

۲۴

اردیبهشت
هوش مصنوعی

معرفی بهترین ابزار هوش مصنوعی

ابزار هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) به دسته‌ای از تکنولوژی‌ها گفته می‌شود که به کامپیوترها اجازه می‌دهد تا به صورت خودکار، هوشمندانه و بدون نیاز به دخالت انسان، مسائل را حل کنند و تصمیم‌هایی بگیرند. در این روش، کامپیوتر با استفاده[…]

http://platinco.ir/tag/python/

۱۴

اردیبهشت
پایتون

آموزش کتابخانه pygame

انواع روش های ساخت بازی با پایتون Python یکی از زبان‌های محبوب برای توسعه بازی است و به دلیل سادگی و قابلیت استفاده آن، توسعه دهندگان بازی‌های زیادی از آن استفاده می‌کنند. در ادامه، انواع روش‌های ساخت بازی با پایتون[…]