طراحی سایت در تهران

طراحی سایت

طراحی سایت در تهران:

طراحی سایت یا وب دیزاین Web-Design به مراحل طراحی و ساخت یک پایگاه اینترنتی جهت اطلاع‌رسانی، معرفی شرکت و ارائه محصولات آن گفته می‌شود. طراحی وب‌ سایت یک پروسه است که از لایه‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است.

امروزه به نسبت تکنولوژی، اینترنت و فضاهای مجازی تمام کسب کارها را در برگرفته است. و دسترسی ها سریع تر و آسان تر انجام می شوند. در ایران در چند دهه ی اخیر بازار تجارت الکترونیک به شدت رونق گرفته و روز به روز نیز در حال گسترش است. اما باید در نظر داشت که برای حضور در دنیای مجازی و کسب جایگاه ویژه از این بازار گسترده می بایست از همان ابتدا پایه های خود را به صورت استوار و محکم بنا کنید.

گام اول در راه اندازی یک تجارت الکترونیک، داشتن مکانی برای عرضه ی محصولاتتان در فضای اینترنت است. یعنی باید شما وب سایت خوبی داشته باشید تا مشتریان نیز در نگاه اولی که از سایت شما دارند با شما همکاری کنند. از آنجایی که وبسایت شما ویترینی برای عرضه ی محصولاتتان بوده، بنابراین باید در انتخاب شرکت طراحی وب سایت دقت کرده و شرکتی را انتخاب نمایید که بتواند درست و اصولی شما را وارد عرصه ی رقابت کند.از این رو  پلاتین آمادگی خود را برای همکاری با همه اقشار مردم را اعلام می کند.

با طراحی سایت در تهران می‌توانید وارد دنیای جدیدی از فعالیت و کسب و کار شوید و از بند محدودیتهای فعالیت در منطقه جغرافیایی خاص بدون دنیای آنلاین رها شوید. طراحی سایت برای فعالیت شما، منجر به تبدیل شدن به یک برند می‌شود.

طراحی سایت در تهران

خدمات طراحی سایت در تهران:

گروه طراحی پلاتین یکی از شرکت های مستعد و پیشرو در زمینه ی طراحی وبسایت و برنامه نویسی در شهر تبریز می‌باشد و با تکیه بر دانش و تجربه چند ساله اعضای گروه، از ابتدای سال ۱۳۹۶ با اقدام به تشکیل استودیوای برای طراحی گامی نوین در جهت ارتقای سطح کیفیت خدمات رسانی به مشتریان خود برداشته است.

متاسفانه برخی از مدیران سازمان ها و کسب و کارها تصور می کنند که راه اندازی یک وبسایت صرفاً هزینه بوده و تنها استفاده ای که از یک وبسایت می توان نمود انتشار تبلیغات و معرفی خدمات یا محصول مورد نظر است. در حالی که یک وبسایت عملاً یکی از راه های افزایش درآمد سازمان یا کسب و کار شما خواهد بود و به صورت ۲۴ ساعته و حتی در ساعات یا روزهای تعطیل نیز می توانید از طریق وب سایت کسب درآمد کنید. لذا در گام نخست گروه با تجربه پلاتین با مطرح کردن سوالات مختلف تلاش می کند تا با روند کسب و کار شما آشنا شده و پس از دریافت اطلاعات مورد نیاز طرحی جامع را جهت کمک به کسب و کار شما ارائه نماید.

مزایای طراحی سایت در تهران:

دارا بودن یک وبسایت اختصاصی برای کسب‌وکار خود می‌تواند سکوی پرتاب شما به سمت موفقیت و پیشی گرفتن از رقبا باشد. امروزه برخورداری از وبسایت و اپلیکیشن اختصاصی به اعتبار مجموعه‌ها و کسب‌وکارها می‌افزاید و کاربران اعتماد بیشتری معطوف این کسب‌وکارها می‌نمایند. طراحی سایت اختصاصی می‌تواند مسیر و مجرای برقراری ارتباط مستقیم با کاربران و مخاطبان باشد، هدفمند و بدون واسطه با آنان در ارتباط باشید.

داشتن یک سایت طراحی شده مختص فعالیت شما می‌تواند دسترسی کاربران به محصولات و خدمات شما را بدون توجه به موقعیت مکانی افزایش داده و بدنبال آن با افزایش فروش محصولات، خدمات و بازگشت سرمایه مواجه خواهید شد و به آسانی می‌توانید به عنوان یک برند مطرح شوید.

مزایای طراحی سایت در تهران
ویزگی سایت حرفه ای در تهران

ویژگی‌های سایت حرفه‌ای در تهران:

یک سایت خوب و حرفه‌ای دارای ویژگی‌هایی است که باید آنها را مدنظر قرار داد. در طراحی سایت باید برخورداری از امنیت بالا و قوی جهت حفاظت از اطلاعات کاربران، قابلیت اجرا در تلفن‌های همراه مختلف، استفاده از هاست و فضای میزبان مناسب جهت عملکرد بهتر، استفاده از دامنه متناسب با نام فعالیت و کسب و کار، مطابقت با اصول و استانداردهای سئو، ریسپانسیو و واکنش گرا، رابط کاربری ساده و اختصاصی، سرعت بالا، مسیریابی آسان در منوها، استفاده از فونت و رنگهای مناسب جهت جذب و رضایت کاربر، کدنویسی بهینه و اختصاصی، انعطاف پذیری و قابلیت توسعه و به روزرسانی مداوم و رفع باگ های احتمالی توجه داشت. 

انواع طراحی وبسایت‌ در تهران:

انواع طراحی سایت در تهران
انواع طراحی سایت در تهران

مراحل طراحی سایت در تهران:

مراحل طراحی سایت
مراحل طراحی سایت
مراحل طراحی سایت
مراحل طراحی سایت
مراحل طراحی سایت
مراحل طراحی سایت
مراحل طراحی سایت
مراحل طراحی سایت
مراحل طراحی سایت
مراحل طراحی سایت
مراحل طراحی سایت
مراحل طراحی سایت
مراحل طراحی سایت

تکنولوژی مورد استفاده در طراحی سایت:

تکنولوزی مورد استفاده
تکنولوژی MagnoDB
تکنولوزی مورد استفاده
تکنولوزی مورد استفاده
تکنولوزی مورد استفاده
تکنولوژی java script
تکنولوژی React
تکنولوژی jQurey
تکنولوژی CSS
تکنولوژی Html

طراحی سایت با وردپرس:

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی و ایجاد سایت‌ها و وبلاگ‌ها است که شما با استفاده از این سیستم نرم‌افزاری می‌توانید، محتوا سایتتان (متن، فیلم، تصویر و هر چیز دیگری) را مدیریت کنید. وردپرس WordPress در ابتدا تنها یک سیستم رایگان وبلاگ‌نویسی بود که امکانات خوبی را در اختیار وبلاگ نویسان قرار می‌داد و سپس به صورت یک سامانه مدیریت محتوا یا نرم‌افزار متن باز برای مدیریت محتوای سایت‌ها معرفی شد.

وردپرس با زبان برنامه‌نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود. همچنین نسخه‌ای برای پست‌گرس‌کیوال نیز موجود می‌باشد این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است. وردپرس در ادامه راه پروژهٔ موفق b۲ است که در سال ۲۰۰۳ شکل گرفت. نام وردپرس را کریستیان اِسلِک، دوست مت مولنوگ (توسعه‌دهندهٔ اصلی وردپرس) پیشنهاد و از آن روز وردپرس با سرعت و پیشرفتی قابل ملاحظه تبدیل به معروف‌ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و سایت بر روی هاست شده‌است. در حال حاضر میلیونها وب سایت در جهان با این CMS راه اندازی شده‌است.

مشاوره رایگان و اختصاصی

مشاوره رایگان و اختصاصی:

تیم حرفه‌ای طراحی اپلیکیشن پلاتین اینجاست تا با ارائه مشاوره اختصاصی و رایگان، مسیر تبدیل ایده‌های شما به اپلیکیشن‌های موفق و حرفه‌ای را آسان نماید. شما می‌توانید به راحتی و تنها با یک کلیک از تجارب مشاوران پلاتین بهره ببرید و مسیر خود را برای رسیدن با اهداف خود هموار سازید.

کلیک کنید

سوالات متدوال:

در طراحی سایت پس از عقد قرارداد، ابتدا کارفرما فرم اطلاعات اولیه را تکمیل و در صورت وجود تصاویر یا کاتالوگ و یا سایر فایل ها، به شرکت پلاتین تحویل داده می شوند. چند روز پس از زمان بندی و در نهایت نیازسنجی و شروع پروژه، اتود های صفحات مختلف از بخش گرافیک به کارفرما جهت بررسی و نظر سنجی تحویل داده می شوند، در صورت تأیید، طرح گرافیکی جهت پیاده سازی و کد نویسی به بخش مربوطه ارجاع و در نهایت جهت تأیید مجدد بر روی اینترنت قرار می گیرد، در صورت عدم تأیید طرح، درخواست تغییرات و یا طراحی به تعداد نامحدود رایگان است. در مرحله عقد قرارداد ۵۰% پیش پرداخت دریافت می گردد،در مرحله تأیید طرح گرافیکی ۲۰% از مبلغ قرارداد پرداخت می گردد و در نهایت پس از تحویل طرح کد نویسی شده بر روی اینترنت و تأیید آن توسط کارفرما ۳۰% از مبلغ قرارداد نیز تسویه می گردد. در صورت انتخاب طرح اماده ۵۰% مبلغ به عنوان پیش پرداخت دریافت می گردد و ۵۰% مبلغ باقیمانده پس از تحویل سایت انتخاب شده پرداخت می گردد.

پروژه های طراحی سایت وابسته به نیاز شما قیمت گذاری می شوند و تا زمانی که نیازهای شما اعلام نشود قیمت گذاری امکان پذیر نیست. و نمی توان عدد کلی برای سایت ها اعلام نمود. البته شرکت هایی در بازار وجود دارند که که به محض درخواست شما مبلغ ۳۰۰ – ۵۰۰ و این حدود را اعلام می کنند این شرکت ها از سورس های باز و رایگان استفاده می کنند و قابلیت تغییر در کد های سایت را ندارند و شاید تخصص اصلی آنها طراحی وب سایت نباشد و به محض درخواست شما برای تغییر محتوای سایت شروع به بهانه جویی می نمایند. که پیشنهاد ما این است با اینگونه شرکت ها همکاری ننمایید.

به طور کلی در بازار امروز سایت هایی با خدمات نرمال و آپشن های روز بالای نهصد هزار تومان می باشد. بهترین روش برای مقایسه هزینه های طراحی سایت رویت آپشن های یک سایت – زبان برنامه نویسی – کنترل پنل سایت (باید به نحوی باشد که بدون دانش فنی بتوانید وب سایت را آپدیت کنید) و مشتریان راضی می باشند.

اگر قصد تخمین پروژه طراحی سایت را رادارید از بخش تماس با ما با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سایت واکنش گرا یا سایت ریسپانسیو (responsive) سایتی است که با ابعاد و رزولوشن دستگاه های مختلف سازگاری دارد و کاربران بدون توجه به اینکه صفحه نمایش دستگاهشان کوچک باشد (مثل اکثر گوشی های هوشمند موبایل) یا نمایشگری متوسط (مثل لپ تاپ و تبلت) و یا نمایشگرهای بزرگ (کامپیوترهای رومیزی و ال سی دی های بزرگ) داشته باشند، میتوانند به راحتی سایت را بررسی کنند و دیگر نیازی نیست اندازه صفحه را تغییر دهند که سایت به صورت کامل دیده شود.

سوالات متداول
براورد هزینه طراحی سایت

    کافیست اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید تا با شما تماس بگیریم.