لیست اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام

قصد ما از نگارش این مقاله، معرفی بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی در دسته بندی‌های گوناگون می‌باشد. البته این نکته نیز قابل ذکر است که در اینفلوئنسر مارکتینگ  و اینجا منظور از بهترین، در واقع شاخص و شناخته شده‌ترین اینفلوئنسر در دسته‌بندی مربوط خود می‌باشد.

اینفلوئنسر های ایرانی  که ما در این مقاله قصد معرفی آنها را داریم شامل دسته بندی‌های: طنز و سرگرمی، سبک زندگی، آشپزی، مد و پوشاک، گردشگری و همچنین عکاسی می‌باشد.

  1. طنز و سرگرمی

۱.۱ حسن ریوندی

حسن ریوندی از آن دسته اشخاصی است که شاید بر خلاف اغلب اینفلوئنسرها، معروفیتش به قبل از فراگیر شدن اینستاگرام برمی‌گردد. پیش‌تر او را بخاطر اجراهای کمدی و به خصوص تقلید صداهای پرطرفدارش می‌شناختیم.

ریوندی نیز از قافله حضور و فعالیت در اینستاگرام عقب نماند و در حال حاضر صفحه کاربری او از پرمخاطب‌ترین صفحه‌های اینفلوئنسر در دسته بندی طنز و سرگرمی می‌باشد. همچنین اغلب محتواهای صفحه او، کلیپ‌های گلچین شده از اجراهایش و نیز ویدیو‌های طنز ساخته شده اختصاصی برای پیجش می‌باشد.

تعرفه تبلیغات صفحه حسن ریوندی چقدر است؟ ۱۸ میلیون تومان برای هر استوری سلفی

چگونه میتوانیم با حسن ریوندی همکاری کنیم؟

اینفلوئنسر های طنز ایرانی

در ایران چندین اینفلوئنسر و کمدین طنز وجود دارند که محتوای شوخ طبعی و خنده داری را در صفحات شخصی خود به اشتراک می‌گذارند. برخی از این افراد عبارتند از:

۱. رضا معینی (@rezamoeini)
۲. سعید پورصمیمی (@saeedpoursamimi)
۳. سینا شعبانخانی (@sinashabankhani)
۴. سپهر خلسه (@sepehr.khalse)
۵. محمد خدابنده (@mohammadkhodabandeh)
۶. سیامک اسماعیلی (@siamak_esmaeili)
۷. پویا شکارچی (@pouya.shakarchi)
۸. آرمان طلوعی (@arman_talooei)
۹. محمد حسین نقدی (@mohammad_hossein_naghdi)
۱۰. سپهر خلج (@sepehr_khalaj)
۱۱. محمد شریفیان (@mohammadsharifian)
۱۲. رضا شفیعی‌زاده (@shafizadehrezashafizadeh)
۱۳. امید جمالی (@omiddjalili)
۱۴. نادر بیاتی (@nader_beyati)
۱۵. محمدرضا حسینی (@mohammadreza_hoseyni)

این اینفلوئنسر‌ها در شبکه‌های اجتماعی مختلفی مانند اینستاگرام، تلگرام و یوتیوب حضور دارند و محتوایی که ارائه می‌دهند، توانسته است طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کنند.

۲.۱ علی صبوری

شاید به قطعیت بتوان گفت دلیل اصلی شناخته شدن و کسب شهرت علی صبوری، حضور او در برنامه خندوانه و کسب مقام اول در مسابقه خنداننده شو می‌باشد.

بعد از این شناخته شدن نیز حضور او در اینستاگرام جدی‌تر شد. البته سناریو جذاب ویدیوهایش و همچنین همکاری با دیگر واینرهای مطرح در اینستاگرام، باعث شد سریعاً به یکی از مطرح‌ترین و پرطرفدار ترین واینر‌های اینستاگرامی تبدیل شود.

تعرفه تبلیغات صفحه علی صبوری چقدر است؟ ۱۰ میلیون تومان برای هر استوری سلفی

 

۳.۱ هومن ایرانمنش

اما هومن ایرانمنش تنها بخاطر ساخت ویدیوهای جذاب و اغلب تک نفره اش در اینستاگرام به شهرت رسید. ایرانمنش در ابتدا خودش به جای تمامی کاراکترها بازی می‌کرد و این موضوع بر خلاف تصور سبب می‌شد ویدیوهای او سریعاً وایرال شده و طرفداران زیادی نیز پیدا کنید.

تعرفه تبلیغات صفحه هومن ایرانمنش چقدر است؟  ۵ میلیون تومان برای هر استوری

چگونه می‌توانیم با هومن ایرانمنش همکاری کنیم؟ با ما در ارتباط باشید

  1. سبک زندگی

اکثر اینفلوئنسر های سبک زندگی را بانوان تشکیل داده‌اند. این امر نه تنها در ایران بلکه در جهان نیز صادق است و آقایان کمتر به این موضوع ورود پیدا کرده‌اند. پس سلطان بی چون و چرای دسته بندی سبک زندگی بانوان هستند.

۱.۲ سیسی

سحر یا سیسی بیشتر بخاطر چالش‌های چگونگی ازدواجش و اشتراک آن در اینستاگرام به شیوه‌ای خلاقانه به شهرت رسید و در حال حاضر از پر مخاطب‌ترین و سرشناس‌ترین اینفلوئنسر‌های سبک زندگی می‌باشد.

تعرفه تبلیغات در صفحه سیسی چقدر است؟  ۶ میلیون تومان برای هر استوری سلفی

 

۲.۲ خانوم و آقای میم

کوثر یا به همان اسم شناسه اینستاگرامش، خانوم و آقای میم، توانست خیلی خوب روزمرگی هایش را به محتوایی جذاب برای انتشار در اینستاگرام تبدیل کند و مخاطبین زیادی بدست آورد. همچنین وی از اولین و قدیمی‌ترین اینفلوئنسر‌های شناخته شده سبک زندگی می‌باشد. محتوایی که او تولید و منتشر می‌کند مربوط به فراز و نشیب‌های زندگی ۲ زوج عاشق میباشد.

تعرفه تبلیغات در اینستاگرام صفحه خانوم و آقای میم چقدر است؟ ۵ میلیون تومان برای هر استوری سلفی

۳.۲ رنگی رنگی جان

رنگی رنگی جان واقعا بهترین اسمی است که می‌شد برای این صفحه گذاشت! با ورود به این صفحه معنی حرف مارا کاملاً متوجه خواهید شد. مژگان با تولید محتوا اینستاگرام به سبک خودش به بهترین شکل ممکن توانسته دنیای مادر – دختری رنگارنگش را به اشتراک گذاشته و چشم بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کند.

تعرفه تبلیغات صفحه رنگی رنگی جان چقدر است؟ ۳ میلیون تومان برای هر استوری سلفی

  1. آشپزی

۱.۳ سبا رحیمی

وقتی وارد پیج سبا می‌شوید با چینش زیبا و خلاقانه ظروف و خوردنی‌های خوشمزه درون آنها برخورد خواهید کرد. تمرکز سبا و محتوایی که تولید می‌کند بیشتر بر روی چینش و در کنار هم قرار دادن ماهرانه غذایی که میپزد و همچنین بازی با رنگ‌های چشم نواز آنها می‌باشد. البته گاهی نیز آموزش‌های غذایی مختصر و مفید را با مخاطبینش به اشتراک می‌گذارد.

تعرفه تبلیغات صفحه سبا رحیمی چقدر است؟ ۴ میلیون تومان برای هر استوری سلفی

 

۲.۳ لیلا وکیلی

لیلا نیز در کنار سفره آرایی زیبایی که در صفحه‌اش به اشتراک می‌گذارد، آموزش مختصر و البته کاربردی از آن چه تهیه کرده را در کپشن همان پست مینویسد و برای کاربران به اشتراک میگذارد.

تعرفه تبلیغات صفحه لیلا وکیلی چقدر است؟ ۴ میلیون تومان برای هر استوری

 

۳.۳ نرگس دهقانی

اکثر محتوایی که نرگس در صفحه اش تولید و منتشر میکند راجب به خوردنی‌های فانتزی جذاب، خوشمزه و البته شیرین است. این موضوع به این که نرگس یک شیرینی فروشی دارد و البته مربی شیرینی پزی هست نیز برمی‌گردد.

تعرفه تبلیغات صفحه نرگس دهقانی چقدر است؟ ۴ میلیون تومان برای هر استوری

  1. مد و پوشاک

۱.۴ آناشید حسینی

شاید با شنیدن نام آناشید حسینی، بیشتر به یاد حواشی پیش آمده راجب به زندگی او بیافتیم. البته این حواشی قطعا ًدر افزایش دنبال کنندگان و مخاطبین صفحه او بی‌تاثیر نبوده اما نباید فعالیت حرفه‌ای وی در حوزه مد و پوشاک را فراموش کرد. تمام تلاش آناشید حسینی به دور ماندن از این حواشی و پرداختن به موضوعات دیگر مثل همین حوزه کاریش می‌باشد. وی پایه گذار برند هیوا است و در صنعت پوشاک بانوان فعال می‌باشد.

تعرفه تبلیغات صفحه آناشید حسینی چقدر است؟ ۷ میلیون تومان برای هر استوری سلفی

۲.۴ فرین

یکی دیگر از اینفلوئنسر‌های مد و پوشاک فرین یا همان فریناز منصوری است. اغلب محتوایی که در صفحه‌اش منتشر می‌کند مربوط به حوزه کاری او می‌باشد. قابل ذکر است که وی به عنوان مدل در این حوزه به فعالیت پرداخته است.

تعرفه تبلیغات صفحه فرین چقدر است؟ ۵ میلیون تومان برای هر استوری سلفی

۳.۴ فوژان

با ورود به صفحه فوژان براحتی می‌توانید پی ببرید که جزو کدام یکی از دسته‌های اینفلوئنسر است. فوژان از اینفلوئنسرهای خوب و فعال مد و پوشاک می‌باشد و به عنوان مدل در این صنعت فعالیت می‌کند.

تعرفه تبلیغات صفحه فوژان چقدر است؟ ۵.۵ میلیون تومان برای هر استوری سلفی

  1. گردشگری

 ۱.۵ آسوده

شاید بتوان از آسوده به عنوان پر مخاطب اینفلوئنسر گردشگری ایرانی نام برد. البته آسود ساکن ایران نیست و همسرش نیز اهل سوئد می‌باشد. در واقع او یک جهانگرد بوده و به همراه همسر در حال ماجراجویی و گردش می‌باشند. محتوایی که تولید و در صفحه‌اش منتشر می‌کند از دل چالش‌ها و فراز و نشیب‌های سفرش برآمده است.

تعرفه تبلیغات صفحه آسوده چقدر است؟ ۸ میلیون تومان برای هر استوری سلفی

۲.۵ سونیا

سونیا به همراه همسر و فرزند کوچکش، قصد دارند در تمام ایران و به خصوص مناطق ناشناخته و بکر آن ماجراجویی و گردش کرده و در نهایت این لحظات را با شما به اشتراک بگذارند. همین موضوع سبب شده سونیا به یکی از شناخته شده و پرطرفدار ترین اینفلوئنسرهای گردشگری تبدیل شود.

تعرفه تبلیغات صفحه سونیا چقدر است؟ ۷۰۰ هزار تومان برای هر استوری سلفی

۳.۵ صحرا

صحرا نیز یکی دیگر از اینفلوئنسر‌های خوب گردشگری می‌باشد که به همراه همسرش به ایرانگردی مشغول بوده و به زیبایی، دنیای ۲ نفره و ماجراجویانه خود را با مخاطبین به اشتراک میگذارند.

تعرفه تبلیغات صفحه صحرا چقدر است؟ ۱ میلیون تومان برای هر استوری سلفی

چگونه می‌توانیم با صحرا همکاری کنیم؟ با ما در ارتباط باشید

  1. عکاسی

۱.۶ رها

رها شاید از قدیمی‌ترین اینفلوئنسر هایی است که بخاطر حرفه عکاسی‌اش مورد توجه قرار گرفت و توانست بخاطر عکس‌های زیبایی که به اشتراک می‌گذارد، مخاطبین و اینگیجمنت زیادی بدست آورد. او همچنین دوره‌های عکاسی و ادیت عکس را برگزار می‌کند و البته متقضیان زیادی نیز دارد.

تعرفه تبلیغات صفحه رها چقدر است؟  ۲.۵ میلیون تومان برای هر استوری سلفی

۲.۶ علی خان

علی نیز جز اشخاصی است که حرفه‌ی اصلیش عکاسی و فیلم برداری بوده و در دو سال اخیر بیشتر از قبل مورد توجه کاربران قرار گرفته و توانسته مخاطبین زیادی بدست آورد. اغلب محتوایی که در صفحه اش منتشر می‌کند، همان عکس هایی است که خودش می‌گیرد. مانند هر عکاس دیگر!

تعرفه تبلیغات صفحه علی خان چقدر است؟ ۱.۵ میلیون تومان برای هر استوری سلفی

 

۳.۶ گل انار

گل انار نیز از قدیمی‌ترین عکاس‌هایی که در اینستاگرام فعالیت می‌کند و محتوای صفحه‌اش همان عکس‌های خلاقانه و زیبایی است که می‌گیرد.

تعرفه تبلیغات صفحه گل انار چقدر است؟ ۲ میلیون تومان برای هر استوری سلفی

کلام آخر

هدف ما از نگارش این مقاله بیان شناخته‌ شده‌ترین اینفلوئنسرها در غالب دسته بندی‌های گوناگون بود تا به شما در پیدا کردن اینفلوئنسر مناسب برای همکاری کمک کند. البته ممکن است یک اینفلوئنسر در دسته‌بندی‌های گوناگونی قرار گیرد. به عنوان مثال اینفلوئنسر‌های آشپزی را نیز میتوان در دسته‌بندی سبک زندگی قرار داد و …. .

 

 

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

تکنولوژی های استفاده شده در netflix | Netflix TechStack

۱۴

آذر
react, SWIFT, The best startup, اخبار, استارت اپ, بازاریابی, بازاریابی محتوا, تجارت, تحقیقات بازار, جاوا اسکریپت, طراحی اپلیکیشن

تکنولوژی های استفاده شده در netflix | Netflix TechStack

در این مقاله قصد داریم تکنولوژی های مورد استفاده در Netflix رو براتون شهر بدیم . پس ادامه مطلب رو دنبال کنید 🙂 Tech stack یا پشته فناوری به مجموعه‌ای از فناوری‌ها، زبان‌ها، ابزارها و سرویس‌هایی اشاره دارد که در […]

۲۴

اردیبهشت
هوش مصنوعی

معرفی بهترین ابزار هوش مصنوعی

ابزار هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) به دسته‌ای از تکنولوژی‌ها گفته می‌شود که به کامپیوترها اجازه می‌دهد تا به صورت خودکار، هوشمندانه و بدون نیاز به دخالت انسان، مسائل را حل کنند و تصمیم‌هایی بگیرند. در این روش، کامپیوتر با استفاده[…]

http://platinco.ir/tag/python/

۱۴

اردیبهشت
پایتون

آموزش کتابخانه pygame

انواع روش های ساخت بازی با پایتون Python یکی از زبان‌های محبوب برای توسعه بازی است و به دلیل سادگی و قابلیت استفاده آن، توسعه دهندگان بازی‌های زیادی از آن استفاده می‌کنند. در ادامه، انواع روش‌های ساخت بازی با پایتون[…]