نمونه طراحی اپلیکیشن ثبت آگهی

اپلیکیشن ثبت آگهی
تیم حرفه‌ای طراحی اپلیکیشن پلاتین اینجاست تا با ارائه مشاوره اختصاصی و رایگان، مسیر تبدیل ایده‌های شما به اپلیکیشن‌های موفق و حرفه‌ای را آسان نماید. شما می‌توانید به راحتی و تنها با
یک کلیک از تجارب مشاوران پلاتین بهره ببرید و مسیر خود را برای رسیدن با اهداف خود هموار سازید.
کارشناسان پلاتین می‌توانند بهترین اپلیکیشن خشکشویی شما را طراحی کنند و مسیری جدیدی برای توسعه کسب و کار شما ایجاد کنند. با ارتباط با کارشناسان پلاتین و شرح ایده خود آن را عملی سازید.
کلیک کنید
مشاوره رایگان و اختصاصی

درباره اپلیکیشن ثبت آگهی:

نیازمندی‌های جوامع شهری و روستایی موجب شده است تا ضرورت ایجاد بستری جهت ثبت و نمایش نیازمندی‌ها و درخواست‌ها بیش از پیش احساس شود. افراد علاقه دارند تا بدون واسطه و در محل خود معاملات خود را انجام دهند، خودرو خود را بفروشند، وسایل مورد نیاز خود را دریافت نمایند، ملک خود را در معرض نمایش قرار دهند یا شغل مورد نظر خود را پیدا کنند. بسیاری از افراد لوازم و وسایلی بدون استفاده در منزل یا محل کار دارند که قصد فروش دارند و می‌خواهند در اختیار افراد نیازمند قرار دهند، با استفاده از اپلیکیشن‌های درج آگهی می‌توان به این مهم دست یافت. 

تمام موارد فوق در قالب اپلیکیشن آگهی قابل اجرا می‌باشد و افراد می‌توانند قیمت‌های رقابتی را مورد بررسی قرار داده و نیازها و درخواست‌های خود را برطرف نمایند. اپلیکیشن‌ ثبت آگهی به صورتی می‌باشد که افراد در مناطق جغرافیایی مشابه یا متفاوت می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند و معاملات خود را به انجام رسانند. 

درباره اپلیکیشن ثبت اگهی
نحوه عملکرد اپلیکیشن الپینو

نحوه عملکرد اپلیکیشن ثبت آگهی:

در اپلیکیشن ثبت آگهی امکان ثبت و درج آگهی در دسته‌بندی‌های مختلف شامل: وسایل نقلیه، لوازم الکتریکی، استخدام، املاک، وسایل منزل و سایر وجود دارد. کاربر پس از انتخاب دسته مورد نظر عنوان آگهی، قیمت، توضیحات را وارد نموده و تصاویر مربوط به آگهی را بارگذاری می‌نماید، سپس می‌تواند ادامه داده و باقی مراحل را طی نماید، چنانچه کاربری قصد دارد تا آگهی وی به صورت فوری با حاشیه قرمز دور آگهی نمایش داده شود با انتخاب این گزینه به درگاه پرداخت منتقل شده و نسبت به پرداخت مبلغ معین اقدام می‌نماید. 

کاربر همچنین می‌تواند خلاصه‌ای از آگهی‌های ثبت شده و ذخیره شده خود را مشاهده نماید. در این اپلیکیشن امکانی فراهم شده است تا آگهی‌های درج شده نمایش داده شود و افراد بتواند مواردی مانند توضیحات، جزئیات و اشتراک گذاری را استفاده نمایند. در بخش پروفایل نیز کاربر می‌تواند اگهی  ها، آدرس و اطلاعات کاربری خود را مشاهده و ویرایش نماید. بدین ترتیب به مجموعه عظیمی از اگهی های مختلف در دسته بندی های متفاوت دسترسی داشته و نیازمندی های خود را برطرف می‌نماید.

پنل مدیریتی اپلیکیشن ثبت آگهی:

پنل مدیریتی طراحی شده برای اپلیکیشن ثبت آگهی دارای آپشن‌ها و امکانات ویژه‌ای همچون: داشبورد، کاربران، آگهی، کد تخفیف، کد باشگاه و تنظیمات می‌باشد. در بخش داشبورد می‌توان لیستی از تعداد کاربرانی که با موفقیت ثبت نام نموده‌اند و تعداد آگهی‌های ثبت شده را مشاهده و مدیریت نمایند. در بخش کاربران، لیست کاربران همراه با اطلاعات نمایش داده می‌شود. در قسمت آگهی، لیست آگهی ها و جزئیات را مشاهده و براساس عنوان، دسته بندی، مبلغ، تاریخ و سایر اطلاعات قابل نمایش هستند.

مدیر اپلیکیشن می‌تواند با ایجاد کد تخفیف، کد تخفیف را در اختیار کاربران قرار دهد و از این بخش کاربرانی که کد تخفیف وارد نموده‌اند را نیز کنترل و مشاهده نماید. در بخش تنظیمات نیز می‌توانند نسبت به شخصی سازی پنل مدیریتی اقدام نماید.

پنل مدیریتی اپلیکیشن اگهی

مزایای اپلیکیشن ثبت آگهی:

✓ دسترسی به مشتریان بالقوه

✓ افزایش فروش و سود

✓ افزایش تعامل با مشتریان

✓ کسب اعتماد و برندسازی

✓ پیشی گرفتن از رقبا

✓ کسب رضایت مشتریان

مزایای اپلیکیشن

قیمت طراحی اپلیکیشن ثبت آگهی:

قیمت اپلیکیشن

طراحی گرافیک حرفه‌ای

پنل مدیریتی اختصاصی

احراز هویت با شماره تلفن همراه

نمایش سفارشات

درگاه پرداخت اینترنتی

اجرا نسخه اندروید

طراحی و اتصال به سایت 

۶ ماه پشتیبانی رایگان

.

..

.

.

.

خريد
قیمت اپلیکیشن

طراحی گرافیک حرفه‌ای

پنل مدیریتی اختصاصی

احراز هویت با شماره تلفن همراه

نمایش سفارشات

درگاه پرداخت اینترنتی

اجرا نسخه اندروید

طراحی و اتصال به سایت 

ارتباط از طریق پیامک با مشتریان

امکان ارسال و وارد نمودن کد تخفیف

۶ ماه پشتیبانی رایگان

.

.

.

خريد
قیمت اپلیکیشن

طراحی گرافیک اختصاصی

پنل مدیریتی اختصاصی

احراز هویت با شماره تلفن همراه

نمایش سفارشات

درگاه پرداخت اینترنتی

اجرا نسخه اندروید

اجرا نسخه ios

طراحی و اتصال به سایت اختصاصی

ارتباط از طریق پیامک با مشتریان

امکان ارسال و وارد نمودن کد تخفیف

باشگاه مشتریان

سیستم کد اعتباری باشگاه مشتریان

۶ ماه پشتیبانی رایگان

خريد

ویژگی‌های اپلیکیشن ثبت آگهی:

طراحی اختصاصی رابط کاربری
پنل مدیریتی اختصاصی
درگاه پرداخت امن
سیستم احراز هویت
امنیت بالا
سهولت استفاده
ریسپانسیو و واکنش‌گرا
امکان شخصی سازی
قابل اجرا در نسخه android و ios
نمایش سوابق سفارشات کاربر
امکان نظردهی
۶ ماه پشتیبانی رایگان

سفارش خود را ثبت کنید …

اگر می‌خواهید اپلیکیشن اختصاصی خشکشویی خود را داشته باشید و با رقبا و سایر همکاران خود تمایز پیدا کنید، کافیست تا با کارشناسان و مشاوران ما ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت کنید. در بهترین بازه زمانی و با بهترین کیفیت مطابق نظر شما، اپلیکیشن اجرا خواهد شد. همین حالا سفارش خود را ثبت کنید و در پیشی گرفتن از رقبا غفلت نکنید. 

کلیک کنید
ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن

پیش نمایش اپلیکیشن:

هزینه طراحی اپلیکیشن