طراحی اپلیکیشن

۰۷

تیر

نمونه طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

نمونه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی
تیم حرفه‌ای طراحی اپلیکیشن پلاتین اینجاست تا با ارائه مشاوره اختصاصی و رایگان، مسیر تبدیل ایده‌های شما به اپلیکیشن‌های موفق و حرفه‌ای را آسان نماید. شما می‌توانید به راحتی و تنها با
یک کلیک از تجارب مشاوران پلاتین بهره ببرید و مسیر خود را برای رسیدن با اهداف خود هموار سازید.
کارشناسان پلاتین می‌توانند بهترین اپلیکیشن خشکشویی شما را طراحی کنند و مسیری جدیدی برای توسعه کسب و کار شما ایجاد کنند. با ارتباط با کارشناسان پلاتین و شرح ایده خود آن را عملی سازید.
کلیک کنید
مشاوره رایگان و اختصاصی

درباره اپلیکیشن فروشگاهی:

گسترش کسب و کارها، استفاده گسترده و وسیع سبب شده است، تا صاحبان مشاغل تمایل داشته باشند تا از سبک سنتی و قبلی خود فاصله گرفته و بدنبال آنلاین و مدرنیته کردن کسب و کار خود باشند. از این رو، بسیاری از مشاغلی که به صورت سنتی و تنها در محدوده جغرافیایی خود فعالیت ‌می‌کردند، گام فرانهادند و کسب و کار آنلاین و اینترنتی خود را با همکاری توسعه دهندگان و برنامه نویسان راه‌اندازی کرده‌اند.

امروزه استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی یک امر به جا افتاده و شناخته شده میان اقشار مختلف مردم است. با ظهور اپلیکیشن‌های فورشگاهی بزرگ مانند آمازون، علی بابا در خارج از کشور و اپلیکیشن‌های فروشگاهی داخلی مانند دیجی کالا، ترب و … کارایی و عملکرد اپلیکیشن‌های فروشگاهی بر کسی پوشیده نیست.

یک اپلیکیشن فروشگاهی نرم افزاری است که با توجه به گزینه‌ها و امکانات در نظر گرفته شده، امکان خرید یک یا چند محصول را فراهم می‌کند. بدین ترتیب، کاربران می‌توانند با چند کلیک و ثبت اطلاعات لازم، به محصول مورد نظر خود دست یابند.

درباره اپلیکیشن فروشگاهی
عملکرد اپلیکیشن فروشگاهی

نحوه عملکرد اپلیکیشن فروشگاهی:

اپلیکیشن فروشگاهی حاضر، یک اپلیکیشن فروشگاهی فایل و محصولات آموزشی می‌باشد. در این اپلیکیشن کاربر ضمن ثبت نام به وسیله انتخاب نام کاربری و ثبت شماره موبایل، و وارد نمودن کد تایید به جمع مخاطبان و کاربران فروشگاه می‌پیوندد. در بخش خانه لیستی از آخرین محصولات، آخرین مقالات و ویدیو‌های تهیه شده قابل مشاهده است. 

کاربر می‌تواند بروزترین مقالات را مشاهده کند و خلاصه‌ای از آن را مطالعه نماید. با کلیک بر روی مشاهده ادامه مطلب می‌تواند مقاله کامل را بررسی نماید. با انتخاب نوع محصول مورد نظر و افزودن به سبد خرید، کاربر می‌تواند تصویری از فایل و توضیحات مرتبط را مشاهده نماید. با انتقال به صفحه درگاه پرداخت و پرداخت هزینه‌ها فایل خریداری شده در قسمت مدیریت دانلود پنل کاربری موجود خواهد شد و فرد می‌تواند از آن استفاده نماید.

در بخش پنل کاربری نیز بخش‌هایی مانند: فروشگاه، مدیریت دانلودها، مربیان، مقالات، درباره ما، تماس با ما و معرفی به دوستان در نظر گرفته شده است. در نظر داشته باشید که امکانات فوق بر حسب سلیقه و نیاز کارفرما قابل اصلاح و توسعه می‌باشد. 

پنل مدیریتی اپلیکیشن فروشگاهی:

پنل مدیریتی طراحی شده برای اپلیکیشن فروشگاهی دارای بخش‌های داشبورد، کاربران، فروشگاه، کد تخفیف، وبلاگ، گزارش، تمرینات و پیامک (SMS) خواهد بود. در بخش داشبورد، آمار مرتبط با سفارشات تکمیل شده، سفارشات در انتظار بررسی قابل نمایش است. در بخش کاربران، اطلاعاتی شامل نام کاربران، تعداد خرید، مبلغ خرید، تاریخ تولد، تحصیلات، شماره موبایل و سایر اطلاعات قابل نمایش است.

بخش کد تخفیف، شامل کد تخفیف می‌باشد که کاربران می‌توانند هنگام خرید وارد نمایند. در بخش وبلاگ، امکان افزودن مقاله جدید و ویرایش مقلات قبلی وجود دارد. 

در بخش پیامک متن مورد نظر ثبت و براساس دسته بندی ارسال قابلیت ارسال برای همه، ارسال برای کاربرها و یا ارسال برای شماره خاص وجود دارد. در قسمت سفارشات نیز لیستی از سفارش دهنده‌ها، سفارش‌ها، ادرس، تاریخ و ساعت و سایر اطلاعات تکمیلی موجود است که در دسترس کاربر پنل مدیریت می‌باشد. 

پنل مدیریتی اپلیکیشن فروشگاهی

مزایای اپلیکیشن فروشگاهی:

✓ دسترسی به مشتریان بالقوه

✓ افزایش فروش و سود

✓ افزایش تعامل با مشتریان

✓ کسب اعتماد و برندسازی

✓ پیشی گرفتن از رقبا

✓ کسب رضایت مشتریان

مزایای اپلیکیشن

قیمت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی:

قیمت اپلیکیشن

طراحی گرافیک حرفه‌ای

پنل مدیریتی اختصاصی

احراز هویت با شماره تلفن همراه

نمایش سفارشات

درگاه پرداخت اینترنتی

اجرا نسخه اندروید

طراحی و اتصال به سایت 

۶ ماه پشتیبانی رایگان

.

..

.

.

.

خريد
قیمت اپلیکیشن

طراحی گرافیک حرفه‌ای

پنل مدیریتی اختصاصی

احراز هویت با شماره تلفن همراه

نمایش سفارشات

درگاه پرداخت اینترنتی

اجرا نسخه اندروید

طراحی و اتصال به سایت 

ارتباط از طریق پیامک با مشتریان

امکان ارسال و وارد نمودن کد تخفیف

۶ ماه پشتیبانی رایگان

.

.

.

خريد
قیمت اپلیکیشن

طراحی گرافیک اختصاصی

پنل مدیریتی اختصاصی

احراز هویت با شماره تلفن همراه

نمایش سفارشات

درگاه پرداخت اینترنتی

اجرا نسخه اندروید

اجرا نسخه ios

طراحی و اتصال به سایت اختصاصی

ارتباط از طریق پیامک با مشتریان

امکان ارسال و وارد نمودن کد تخفیف

باشگاه مشتریان

سیستم کد اعتباری باشگاه مشتریان

۶ ماه پشتیبانی رایگان

خريد

ویژگی‌های اپلیکیشن فروشگاهی:

طراحی اختصاصی رابط کاربری
پنل مدیریتی اختصاصی
درگاه پرداخت امن
سیستم احراز هویت
امنیت بالا
سهولت استفاده
ریسپانسیو و واکنش‌گرا
امکان شخصی سازی
قابل اجرا در نسخه android و ios
نمایش سوابق سفارشات کاربر
امکان نظردهی
۶ ماه پشتیبانی رایگان

سفارش خود را ثبت کنید …

اگر می‌خواهید اپلیکیشن اختصاصی خشکشویی خود را داشته باشید و با رقبا و سایر همکاران خود تمایز پیدا کنید، کافیست تا با کارشناسان و مشاوران ما ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت کنید. در بهترین بازه زمانی و با بهترین کیفیت مطابق نظر شما، اپلیکیشن اجرا خواهد شد. همین حالا سفارش خود را ثبت کنید و در پیشی گرفتن از رقبا غفلت نکنید. 

کلیک کنید
خرید پکیج اپلیکیشن خشکشویی

پیش نمایش اپلیکیشن:

هزینه طراحی اپلیکیشن