طراحی وب سایت شرکت تبریز کاران متحد

طراحی وب سایت دو زبانه

www.tabrizkaran.com

www.tabrizkaran.com/fa

www.tabrizkaran.com/en

 

طراحی وب سایت شرکت تبریز کاران
طراحی وب سایت شرکت تبریز کاران

توضیحات:

درباره شرکت تبریز کاران متحد:

شرکت تبــــــــــريزکاران متحد با همت جناب آقاي حسین شهنازی در سال ۱۳۷۵ اولين قدمهاي خود را برداشت و در ابتداي تأسيس، ماشين آلات خشکبار و صنايع غذايي را در زمره توليدات خود قرار داد. در اين راستا با تأئيدات خداوند متعال و توليد ماشين آلات با کيفيت، استقبال خوب مشتريان را موجب گرديد و راههاي توسعه و گسترش فعاليت خود را هموار نمود.

در راستاي توسعه فعاليت ها و توليدات، با آگاهي از نياز جامعه توليد ماشين آلات عمل آوري مغز و فرآوري خشکبار را در سطح بزرگتر با قابليت عملکردي پيوسته و اتومات آغاز نمود و همراهي قدم به قدم با نياز مشتريان در کنار افزايش دقت و ظرفيت کاري بر حسب کيلوگرم در ساعت سبب گرديد تا به موفقيت اولين خط کامل اتومات عمل آوري مغز بادام در کشور را طراحي و توليد نمايد و در سالهاي بعد اولين خط کامل عمل آوري برشته کن کانتنیوس در جهان را به عنوان شاخص نوآوريهاي خود به توليدات خود اضافه نمايد.

توليد با کيفيت، سادگي، استحکام و راندمان بسيار خوب ماشين آلات سبب گرديد تا صادرات ماشين آلات و خدمات فني مهندسي از سال ۱۳۷۸ شروع شود و اکنون با دو دهه تلاش و توليد بيش از ۶۰ مدل دستگاه در زمينه هاي –  برشته کني آجيل ––  بوجاري کامل حبوبات – ماشين آلات شستشو تخمه سناتور رژیمی و انواع خشک کن و انواع دستگاه تفت مغازه ای و کارگاهی , انواع طعم زن لووک و انواع طعم زن خمره ای و خط تولید پاپ کرن (پوفیلا) و …. توانسته است به عنوان بزرگترين و تخصصي ترين مرکز طراحي و ساخت ماشين آلات خشکبار مرتبط شناخته شود.

اطلاعات پروژه