seo

جبران بازدهی منفی یک سئو کلاه سیاه

سئو به صورت سیاه، بحثی است که همواره در میان متخصصین سئو مطرح بوده است. با این حال به عنوان نکته‌ی اولی که در بحث سئوکار کلاه سیاه مطرح می‌گردد، همین مرز مابین سئو سیاه و سفید است. شاید تعجب کنید اگر بدانید که بسیاری از متخصصین سئو اصلاً برایشان سئو سیاه و سفید معنی ندارد!

با این حال برخی استراتژی‌های سئو، واقعاً تاریک هستند و دیگر نمی‌توان آن‌ها را سفید یا خاکستری جلوه داد! مثلاً سایت‌هایی که به جای تولید محتوا، عملاً شروع به دزدی و کپی سایت‌های دیگر می‌کنند! جالب است مدیران این سایت‌ها، در حالی در وب سایت‌هایشان مطلب کپی می‌شوند که خودشان خواب تشریف دارند! قطعاً این نوع سئو را نمی‌توان خاکستری یا سفید دانست و اصطلاحاً سیاهی آن بر سفیدی‌اش می‌چربد.

در صورت شناختن سئو کار کلاه سیاه می‌توانید سئوی موقت را نیز بشناسید. سئو کلاه سیاه منجر به ایجاد نتایج سریع و ناپایدار می‌شود.

اگر کمی با اصطلاحات در فضای مجازی اشنا باشید، حتماً می دانید که عبارت‌های کلاه سفید و کلاه سیاه، در اصل برای هکرها استفاده می‌گردند. کارایی سئو کلاه سیاه نیز به هک بسیار نزدیک است. یادگیری روشهای سئوی کلاه سیاه زمینه‌ی سوء استفاده را فراهم می‌کند و اغلب افراد به همین منظور در پی یادگیری آن می‌باشند. اما برخی افراد نیز برای مقابله با این روش سعی در یادگیری آن دارند.

seo
seo

 

چگونگی جبران بازدهی منفی کار یک سئو کار کلاه سیاه

ابتدا اطمینان حاصل کنید که کاهش رنکینگ شما به علت برتر بودن رقبا نبوده است و دلیل آن سئو کلاه سیاه می‌باشد. بدین منظور بایستی سایتتان را در وب مستر گوگل به ثبت برسانید. به گونه‌ای که با مراجعه به سایت https://www.google.com/webmasters/ و با استفاده از راهنمایی‌های ارائه شده، می‌توانید سایت خود را در وب مستر گوگل به ثبت برسانید.

بررسی جریمه شدن سایت: حذف کامل یک سایت از نتایج جستجو را جریمه شدن می‌نامند. ولی در برخی موارد تنها کاهش رنکینگ برای سایتتان در نظر گرفته می‌شود. در صورتی که می‌خواهید جریمه شدن یا نشدن خود را ارزیابی نمایید، به گوگل وب مستر مراجعه نموده و به Manual Actions report بروید. در صورت جریمه شدن سایت یا صفحاتی از آن، در این بخش پیام‌هایی وجود دارند که شما را از این موضوع آگاه می‌نمایند. در این بخش لینکی وجود دارد که توسط آن می‌توانید راه خروج از مجازات را ملاحظه نمایید. برای رسیدن به این هدف می‌توانید لینک https://www.google.com/webmasters/tools/manual-action را در مرورگر خود کپی نموده و به طور مستقیم وارد این قسمت از گوگل وب مستر شوید.

به طور معمول بایستی کلیه‌ی لینک‌های خارجی سایت را همراه با لینک‌هایی که با محتوا ارتباط دارند حذف نماییم. در حقیقت گوگل خروج سایت شما از حوزه‌ی مجازات با چالش‌هایی از جانب گوگل همراه است.

ریدایرکت کردن صفحه‌ی جریمه شده ترفندی است که تأثیر گذار نخواهد بود.

در مجموع اگر صفحه جریمه شده را حذف نمایید و صفحه‌ای با محتوای مشابه ایجاد کنید که مسائل و چالش‌های سئو کلاه سیاه را نداشته باشد، مسیرتان هموارتر خواهد شد. زیرا حل کردن مشکلات صفحه با موانعی روبه روست.

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

تکنولوژی های استفاده شده در netflix | Netflix TechStack

۱۴

آذر
react, SWIFT, The best startup, اخبار, استارت اپ, بازاریابی, بازاریابی محتوا, تجارت, تحقیقات بازار, جاوا اسکریپت, طراحی اپلیکیشن

تکنولوژی های استفاده شده در netflix | Netflix TechStack

در این مقاله قصد داریم تکنولوژی های مورد استفاده در Netflix رو براتون شهر بدیم . پس ادامه مطلب رو دنبال کنید 🙂 Tech stack یا پشته فناوری به مجموعه‌ای از فناوری‌ها، زبان‌ها، ابزارها و سرویس‌هایی اشاره دارد که در […]

۲۴

اردیبهشت
هوش مصنوعی

معرفی بهترین ابزار هوش مصنوعی

ابزار هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) به دسته‌ای از تکنولوژی‌ها گفته می‌شود که به کامپیوترها اجازه می‌دهد تا به صورت خودکار، هوشمندانه و بدون نیاز به دخالت انسان، مسائل را حل کنند و تصمیم‌هایی بگیرند. در این روش، کامپیوتر با استفاده[…]

http://platinco.ir/tag/python/

۱۴

اردیبهشت
پایتون

آموزش کتابخانه pygame

انواع روش های ساخت بازی با پایتون Python یکی از زبان‌های محبوب برای توسعه بازی است و به دلیل سادگی و قابلیت استفاده آن، توسعه دهندگان بازی‌های زیادی از آن استفاده می‌کنند. در ادامه، انواع روش‌های ساخت بازی با پایتون[…]