قالب های رایگان طراحی شده wordpress در سال ۲۰۱۹

وردپرس به خاطر  طراحان وسیع وب سایت ها همیشه در حال تحول و کامل شدن است. وردپرس دارای قالب های رایگان فراوان و زیبایی است که می‌تواند تمامی نیازهای ما از جمله وب سایت های خبری ، وب سایت ها فروشگاهی و آموزشی را برطرف کند.در این مقاله شرکت پلاتین بهترین قالب های وردپرس و مناسب برای تمامی موضوعات را جمع ‌آوری کرده‌ است.

۱.  قالب Hitchcock

اولین قالب رایگان که جمع آوری شده توسط شرکت پلاتین ، قالب Hitchcock است.

قالب hitchcock

این قالب، یک تم portfolio یا نمایش نمونه کار مدرن WordPress برای طراحان و عکاسان است. این قالب به گونه ای طراحی شده است که به راحتی می توان بخش های مختلف سایت را مناسب با نوع فعالیت خود سفارشی سازی کنید، ساخت گالری تصاویر و همچنین سفارشی سازی هدر یا سربرگ قالب . این قالب به صورت شبکه بندی شده طراحی شده است به همین دلیل می تواند نمونه کارهای شما را به صورت کاملا مجزا و تفکیک شده نمایش دهد.

۲.قالب Oblique

قالب oblique

قالب oblique با طراحی چندمنظوره که دارد برای آرایشگاه ، عکاسی، دکوراسیون ، خبری و … میتواند مورد استفاده قرار گیرد. منوی بازشو در سمت چپ و استفاده از تصاویر زیبا و طرح کلی قالب از ویژگی های این قالب میباشد. این قالب کاملا ریسپانسیو و واکنشگرا می باشد و طرح زیبای صفحه اصلی آن باعث میشود که محتوای تولید شده توسط شما به زیبایی نمایش داده شود.

۳.قالب Gutenshop

قالب Gutenshop

ساده، مینیمال و ریسپانسیو بودن و همچنین بهینه سازی شده برای سئو یکی از کلیدی ترین قابلیت های قالب Gutenshop است ، این قالب می‌تواند به عنوان یک فروشگاه تک صفحه‌ای استفاده شود ، و ۱۰۰ درصد با  وردپرس سازگار است، بنابراین می‌توان هر نوع محتوای دلخواه را به صفحه اول اضافه کرد.

 

۴. قالبMonty

Monty

قالب Monty به صورت تک صفحه ‌ای طراحی و ایجاد شده است و می تواند برای فریلنسرها و یا آزادکاران مناسب باشد. راه اندازی یا ستاپ ساده این قالب و سازگاری با صفحه سازهایی مانند siteorgin به توسعه دهنده این امکان را میدهد تا قالب مدنظر خود را با طرحهای متنوعی طراحی کند. فونت ، رنگ بندی و اسلایدرهای موجود در این قالب بسیار زیبا و کاربردی هستند.

۵. قالب Illdy

 قالب Illdy

این قالب ، یک قالب شرکتی می باشد . قالب شرکتی Illdy از نوع قالبهای شرکتی ابزارک محور می باشد. صفحه اول این قالب قابلیت طراحی توسط ابزارک های مختلف و متنوع را داراست که این امر باعث می شود سایت شما زیباتر شود. پیش بینی قسمت های مختلف مورد نیاز یک سایت شرکتی خوب (مانند: خدمات،تخصص ها و…) یکی از مزیت های منحصر به فرد این قالب می باشد. این قالب با آخرین تغییرات وردپرس سازگار می باشد.

۶. قالب Hemingway

قالب Hemingway

این قالب ، یک قالب شخصی می باشد. قالبHemingway مناسب وبلاگ نویس هایی است که از وردپرس برای انتشار عقاید خود استفاده می کنند. این قالب دارای طراحی ساده و در عین حال زیبا و مدرن می باشد و مانند قالب Preus دارای هدری به صورت Parallax  می باشد. در هدر این قالب می توان یک تصویر تمام عرض قرار داد که با قرار گرفتن عنوان سایت در وسط آن و استفاده از پیمایش منطبق جلوه خاصی به سایت شما می دهد.

با پلاتین به روز باشید.

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط

تکنولوژی های استفاده شده در netflix | Netflix TechStack

۱۴

آذر
react, SWIFT, The best startup, اخبار, استارت اپ, بازاریابی, بازاریابی محتوا, تجارت, تحقیقات بازار, جاوا اسکریپت, طراحی اپلیکیشن

تکنولوژی های استفاده شده در netflix | Netflix TechStack

در این مقاله قصد داریم تکنولوژی های مورد استفاده در Netflix رو براتون شهر بدیم . پس ادامه مطلب رو دنبال کنید 🙂 Tech stack یا پشته فناوری به مجموعه‌ای از فناوری‌ها، زبان‌ها، ابزارها و سرویس‌هایی اشاره دارد که در […]

۲۴

اردیبهشت
هوش مصنوعی

معرفی بهترین ابزار هوش مصنوعی

ابزار هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) به دسته‌ای از تکنولوژی‌ها گفته می‌شود که به کامپیوترها اجازه می‌دهد تا به صورت خودکار، هوشمندانه و بدون نیاز به دخالت انسان، مسائل را حل کنند و تصمیم‌هایی بگیرند. در این روش، کامپیوتر با استفاده[…]

http://platinco.ir/tag/python/

۱۴

اردیبهشت
پایتون

آموزش کتابخانه pygame

انواع روش های ساخت بازی با پایتون Python یکی از زبان‌های محبوب برای توسعه بازی است و به دلیل سادگی و قابلیت استفاده آن، توسعه دهندگان بازی‌های زیادی از آن استفاده می‌کنند. در ادامه، انواع روش‌های ساخت بازی با پایتون[…]